dax igen!

dax igen!
 Dax igen för lite fotboll!! Undrar om man ska ge sig på lite golfbollskastning igen? Har ju vunnit 2 gånger  efter varann så det är väl inte så troligt att man kan lyckas igen . Är ju egentligen så fruktansvärt dålig på att kasta boll, det har bara varit ren och skär tur. I går gick det ju halvt vägen för sverige i alla fall och timrå vann ju med 3-2 mot sundsvall i sca cupen. Härligt! Nu börjar snart det härligt roliga spännande med timråmatcherna. 
Nu gäller det för grabbarna i dag! Håll tummarna för dem! Det gör jag fast på plats.
Måste nog klä mig ordentligt ,börjar bli ordentligt förkyld, antagligen så har väl min kära son smittat mig och det blev väl inte bättre av rotblötan i går!
Vi hörs efter matchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0