Är jag blondin eller?

Vilken chock jag fick i morse när gubben kom in och slängde något i sängen och sa: Du är i tidningen!
Va??? Jag kikade yrvaket upp och såg att det stod mitt hela nya namn över halva tidningen. Postkodlotteriet? Hur kunde de ha hunnit med att trycka den ,jag postade ju kuvertet med anmälan dit i går? Och jag utav alla i hela sverige! Det stod mitt namn överallt i tidningen!??????????????????

Men till sist föll ju tiokronan ner, åh alla hade ju fått en så´n tidning med just sitt namn på! Ridå!
125245-72

Tänk att jag inte kan hålla mig! Nu har jag handlat kläder igen på nätet. Vi får väl se om de passar ?

Tänkte ut och förlusta mig också! Har beställt biljetter till ladies night med skaldjur och en massa gott.Hoppas på en trevlig kväll och det blir det ju förstås :)

Ska även på rock´n roll christmas med refreshments (hur stavas det?) rock, mat, drink och dans kan det bli bättre.
Funderar även på en liten tripp till varmare länder i december men julen ska firas hemma! Ja ja vi får se!

Nej nu hopp i säng för att ladda för veckans sista dag i morgon !
kram kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jasså, ni ska utomlands igen..? Vart ska ni den här gången då?
Blir nog jättekul på Ladiesnight!

2007-09-05 @ 11:19:02
URL: http://jessiegumman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0