aldrig e man nöjd

har fyra avkommor :

En som bor hemma jämt och är världens underbaraste grabb (trots pubertetssvängningarna) alltid glad hjälpsam och gosig!

En som är hemma ibland , har sitt rum som hon och pojkvännen sover i emellanåt. Endera är hon på språng och kommer hem för att packa 3 kassar kläder  eller städar och tvättar (mest hennes rum och hennes kläder) men i rättvisans namn så händer det att jag blir mycket glatt överraskad när jag kommer hem också. Eller så sover hon till 2 och äter frukost vid 3? Hon är förken slösa i egen hög person men hon är underbar och har mycket empati!

En som bara jobbar och jobbar och aldrig har några pengar! undrar hur det går till? Men hon är alltid hjälpsam och kommer och hälsar på lilla mamsen ibland (om än för att få några matlådor) Nästan alltid kärleksfunderingar eller flyttfunderingar. Hon är helt underbar!

En som jag inte ser eller hör något av så mycket men hon jobbar och sliter och det tar ju mycket tid förstås. Träning (springtränar och tränar på gym,jätteduktigt!) och middagar med kompisar därtill så finns det kanske inte så mycket tid över till annat.Vill se mer av dig sötnos!

Aldrig är man nöjd, funderar ibland över hur det blir när man blir gammal! Har ju själv en mamma som sitter på ett boende, inte är det så upplyftande precis. Kommer någon att hälsa på, kommer man att få komma ifrån det vardagliga lunket med matningar ,utbrott, gallemattias och så vidare! Jag hämtar själv hem mamma så fort jag kan,så hon får leva "vanligt" en stund. Jag ser att hon blir glömd fort , det är bara jag och syrran som hälsar på henne. Syskon och bekanta försvinner i tidens rum och har inte "tid".

Nej usch så djup jag blev! Nu ska jag sjunka ner i soffan med sonen och ta ett glas cider och bara NJUTA!
kram på er alla och glöm inte deal or not deal i kväll!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Du verkar ha ett par härliga avkommor. Jag har en som precis börjat gymnasiet och fortfarande, som tur är, bor hemma, men han längtar efter att få flytta hemifrån och enligt han själv så blir det efter gymnasiet. Hjälp!!! Bara tre år till dess. Hur ska han klara sig *fniss* (Detär väl hans mamma som undrar hur HON ska klara sig) Ha en härlig söndag!

2007-09-16 @ 08:01:03
URL: http://ulla67.blogg.se
Postat av: Jessica

Oj, låter inte som att jag är nån bra dotter.. Måste bättra mig på den fronten tror jag visst..!

2007-09-17 @ 17:34:55
URL: http://jessiegumman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0