I´m back again!


Längesedan sist!
jag har har inte kunnat sitta vid datorn för jag har så ont i nacken och axeln, men nu går det bra en kort stund i alla fall. Åh vad jag längtar till  på torsdag, många längtar för att det är fredag, ledig dag, helg, fest osv men jag längtar efter en grabb....................min naprapat! Åh vad jag längtar efter att han ska knäcka till nacken, knåda och trycka med hårda(sköna) nypor. Jag har så oooooooont, kan inte sitta still. Men nu är det nog med självömkan!

Det gick i alla fall bra med mamsen. Hon ser bedrövlig ut kring ögat eftersom bulan "ramlat" ner och lagt sig som en vacker lilasvart svullen ring runt ögat och handen fick vi åka på akuten med på lördagkväll för den var alldeles blå och svullen , men det var ingen fraktur i alla fall! Tänk hur det kan gå , men det kunde ju ha blivit mycket värre.

I söndags var alla mina barn här och åt middag, det var riktigt fint höstdukat eller hur?

125245-91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0