Du luktar så gott


........sa en lite tjej  och gav mig en härlig stor kram "det är därför jag vill krama dig hela tiden" avslutade hon med att säga:) Det är väl inte undra på att jag älskar mitt jobb! Till saken hör att vi aldrig någonsin har något lukta gott på oss eftersom det finns så många allergiker!

En annan liten gosse som jag pratade med eftersom han var stökig på lektionerna sa att "jag och kompisen försöker få igång varandra bara" Vet du varför ni gör det? frågade jag. - nej det är det som är problemet, sa han!
Jaja han var i alla fall medveten om det hela!
Ibland kan det vara svårt att hålla sig för skratt!

Ja i dag har jag varit hos naprapaten och fått mig en omgång! Härligt ack så f.....b......t ont det gör , ja nu kan det bara bli bättre och jag skulle ju åka hem och vila fick jag order om efter knådning knäckning och akupunktur MEN då kom jag ju på att det var

Du luktar så gott
dag och vi har föräldramöte i innebandyn ikvåll så då åkte jag hem och satte en deg i stället, så nu ska jag överraska med att bjuda på fika i kväll och så ska jag åka på en utdelningsrunda till barn och vänner också!
Kram på er :) :) :) :)

Kommentarer
Postat av: F

Vilken fin komplimang du fick! Jättegulligt! Det är den typen av händelser som ger påfyllning av kraft.

2007-10-06 @ 09:24:00
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Andreas

Har också nån gång fått kommentarer om att jag luktar så gott, men att få det utan att ha lukta gott på sig det är stort.

2007-10-07 @ 22:24:25
URL: http://a5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0