Underbart eller tvärtom

Tänk vad man kan må och ha det bra fast man egentligen kanske inte skulle göra det!

Det domnar och bränner i armen och handen och värker i nacken !
Höfter och knän värker och ibland är jag som 97 år!
Sjukskriven,jag kan inte jobba!
Medicinen kostar multum!
Röntgen på måndag!
image104

MEN

Mina kollegor visar att de tänker på mig och bryr sig!
Höstmörkret är här med eldning i kaminen och tända ljus!


Nya fina gardiner och överkast i sovrummet!


Underbara  barn som hjälper mig att frosta av frysen (gud vad härligt) hämta ved, dammsuga, hänga tvätt m.m



Gjort fint på kyrkogården hos pappa med mamsen och syrran, köpta med pizza hem till mamsen och myste!

                                                                               
Snart är det jul!
En härlig kväll på ladies night (kunde dock ha varit lite längre!)
Har börjat byta ut allt amalgam i munnen! Jag tror att jag kommer att bli bättre av det!
Massor av människor att älska och tycka om!

Åh vad allting är härligt!
Det finns så mycket gott i livet!

image112               image113
hembakt segkaka                                       Tigerkaka
image114
krabba,hummer,kräftor,räkor och musslor på ladies night

image115
Physalis hemodlade tror det är 1000 st
image116  image118
mmmmmmm pizza                                                         ett glas rött

image117
nybakta bullar

Och massor med kärlek                       image119          image120

                                                                                                    image122 





Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Låter som en toppenkväll. Vilka var det på Ladies Night? Kram

2007-11-01 @ 19:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0