Morning

Godmorgon!
I dag är det en sådan där ärendedag tusen saker som måste grejas och fixas med. Banken, bolaget, mamma, utvecklingssamtal med sonen, räkningarna m.m.
Ha en bra dag!

En liten historia? kanske sann vad vet jag?

Paret skulle just gå till sängs när mannen fick se frun smörja in sina bröst med en salva. Han sa:
- Vad i helvete håller du på med?
- Jag har varit missnöjd med storleken på mina bröst länge nu. Men den här salvan tycks inte heller hjälpa.
- Vänta ett ögonblick!
Så gick han till badrummet och kom tillbaka med en toalettrulle och började att torka hennes bröst med toapapper.
- Vad gör du?
- Jo jag tänkte att du har ju torkat arslet med toapapper i många år och se så stort det har blivit.

Nej nu är det hög tid för frukost!                                        image149


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

tack för din kommentar i min blogg..de värmer alltid...behöver all omtanke jag kan få nu känns de som.
ja hon var ju ändå inte ung..jag vet ju de..å ändå gör smärtan o saknaden så ont.
de var så bra mening..att livet aldrig blir detsamma igen...för precis så känns det..de kommer gå vidare men aldrig bli de samma.
ta nu hand om dej:-)
ps:jag kör på graviditeter o amning för att få större bröst istället:-)
bara de att de blir mindre efteråt:(

2007-11-22 @ 22:39:16
URL: http://svintoflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0