Less på halloween!

I år skippade jag halloween totalt och gjorde fint på kyrkogården och lagade god mat och dukade fint i stället! Mycket trevligare tyckte jag!
Vad sägs om
Fredag : bortbjuden !  helstekt lax, potatis,sås!

Lördag: Middag hemma ,liten macka a la eva, fläskfilé med ädelostsås och trattkantareller, helstekta små "krokpärer", broccoli och sedan HOCKEY! Dessvärre blev det förlust :( Sedan lite chokladcigarrer till kaffet och lite räkor till vickning

Söndag: Besök av alla min barn och mågar:) Laxbakelse, Cannelloni sallad, chokladmousse med grädde o kaffe

Åh vad mysigt, Jag räknade till att jag tänt 38 ljus om jag räknar vardagsrum kök och utomhus.

I dag  har jag gjort fika på säng åt mig själv, eldat , läst tidningen i lugn och ro under täcket, bloggat lite!

           ska jag hälsa på mamsen, uträtta lite ärenden , åka på sjukhuset på röntgen.

Tänkte precis skriva: njut och ta vara på en underbar dag när jag tittade ut genom fönstret och såg en vacker bamseekorre skutta förbi, jag blev ännu gladare och skickar hälsningen gånger två i stället!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0