besökare

Kan det vara så att mina små besökare tittar in när de sliter och slavar på jobbet? Har noterat att jag har många fler besökare under veckorna än på helgen :) Kan de bero på:) ?

Jaha ännu en härlig helg med god mat och dryck till ända, Pita med lövbiff och sweet chili sås på fredagen och inbakad fläskfilè med ädelostsås och gratinerad potatismos på lördagen.

I dag har vi varit på innebandymatch och förlorat igen! Attans attans! Jag försöker nu att få in lite mer diciplin i laget.(tror det är min ständiga uppgift här i världen att få lite pli på ungar). Bra spel emellanåt men...........

En jättegod middag hos svärmor och svärfar, med löksoppa till förrätt och utskuren biff, grönsaker, sparrisomelett och potatis. Kaffe och prinsesstårta till efterrrätt! Mmmmm Tacka vet jag farsdag (när man är bortbjuden)!

image132Grattis på farsdag!

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Låter som e underbar helg :)
Har du barn som spelar innebandy?
Min dotter spelar:)

2007-11-12 @ 05:11:02
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Anonym

Visst är det så, många fler besökare vardagar än på helgerna. Vad beror det på?
Det var så kul att komma ut en sväng, och ännu roligare att få lyssna på brorsans band. Det är ju alldeles för sällan jag gör det, tyvärr.
Ja, det var nog lite kallt att stå och trycka den lilla snoppen mot den kalla fönsterrutan. Hoppas att han inte blev förkyld :o)

2007-11-12 @ 09:05:46
Postat av: MBip

Hej. Jag kollar in din blogg och passade på att ta en cyberfika. Tårtan såg väldigt god ut. Ha en bra dag!

2007-11-12 @ 11:59:12
URL: http://bippas.blogg.se
Postat av: MBip

Oh vad duktig du är. Jag får väl försöka att ta tag i det på allvar. Bröd, pasta, ris och potatis är egentligen inget problem...värre är det med lösviktsgodis och skumtomtar, snyft!

2007-11-12 @ 15:33:55
URL: http://bippas.blogg.se
Postat av: MBip

Haha vad kul. Vi firar bröllopet natten till den andre januari och så fyller gubben då 51 den fjärde. Perfekt att åka iväg och bara få ägna sig åt varann, myspys!

2007-11-12 @ 16:20:02
URL: http://bippas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0