Lördag!

Ja så var det lördag igen!
Idag har vi stökat till ordentligt! Hyllan i köket har börjat fixas. Alla gamla torkade blommor har hamnat i en sopsäck! Oj oj oj! Och alla prydnadssaker???????


Lampan i rummet höll på att trilla ner så den blev det bråttom att plocka ner. Sonjas lampa i "mormors" rum skulle ju ner och mormors lampa upp. Men.... det passade bättre med rummets lampa i "mormors" rum och Lampan hemifrån i mormor i rummet så då flyttade vi och ändrade och det är fortfarande inte klart.
Hängde ni med?



Tvättmaskinen har gått varm för tvättkorgen var överfull och alla (nästan) vinterskor har plockats ihop och burits ut i förrådet.

4014610(1).jpg


Nu har vi ätit macaroni con carne, det var jättegott och jättastarkt! Upplagt i portionsskålar och gratinerade med ost!
Ett glas mustigt rött vin smakade bra till!

Ha en trevlig lördag kväll!



 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vaaa?? Har DU släng blommorna?? Är det sant??! :-) Det var på tiden tycker jag!! Hehe! Vad gott med macaroniconcarne..! Jobbigt att vara utan ugn måste jag säga..! :-( Jaja, nu ska jag jobab lite.. Kram kram!

2007-04-02 @ 13:30:31
URL: http://jessiegumman.blogg.se
Postat av: Madde

GUUUUD! vad gott de lät.. blidde inget över till matlåda eller? haha. mm skönt med vår men de blåser ju så !#"##¤(, värsta isvindarna jue! hoppas de blir finväder på fredag så vi kan sitta på altan och sola lite :) ska bli så skönt att va ledig fyra dar i rad! höres innan fre då. ha en bra vecka mammsen :) kram kram

2007-04-02 @ 15:51:43
Postat av: Jessica

Allt lät ju sjukt gott jue!!!! Laxen o inbakade fläsfilén väger tyngst!! Kan inte välja!! Tror jag vill ha lax.. eller fläskfilé.. eller lax.. eller jag vet inte!! :-) Hehe.
Nu ska vi här i stan ta o hoppa i säng tror jag. Hörs nåt imorrn om vad det ska bli för mat då. :-) Kram kram

2007-04-03 @ 01:30:51
URL: http://jessiegumman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0