lördag

Ingen idé att skriva får ju inga kommentarer ändå!!!!!!!

Idag har det varit kalas hos min systersöner! Kanongod tårta och nybakt kaka!!!!!!!!!!!! Härligt

Hela familjen med utom Sonja och Kent! Vi hade jättetrevligt!!!!!!!!!!!!! Moa är för gullig!
Nej nu ska det bli lite tv tittande efter en brakmiddag med lövbiff, kokt potatis, sallad på färsk spenat och brynta champinjoner feta ost och grekisk dressing, stekt lök, skivade tomater, sås på crame fraiche mögelost vitlök salt o peppar, brunsås mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Kram trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag skriver ju kommentarer till dig hela tiden ju.. :-) Gud vad jobbigt med måndag..! det toksnöar o så är det skitlångt tills man är ledig igen.. :-( Usch o fy..! Jaja, ska jobba lite nu! Kram kram

2007-02-19 @ 15:04:08
URL: http://jessiegumman.blogg.se
Postat av: Anonym

nej, men jag har ingen brasa o ingen lumumba heller för den delen... :´-( Stackars stackars mig...! Hehe

2007-02-19 @ 15:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0