Min lilla dåre

Så var det fredag och vi ska på fest igen! Nu till en kompis till mig och våra gubbar fick också vara med och tur var väl det för efter en rundvandring i det jättestora nyrenoverade vackra huset satte vi oss tillrätta i köket och flaskorna åkte fram. Gud va många goda sorter, inte dumt att åka till mallorca heller! Och naturligtvis måste jag prova alla sorter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gud vad vägen var lång hem! Tur man hade något stadigt att hålla i( eller som höll i mig kanske)nattinatti

Så var det lördag och dags för gatufest igen (jag har ju bara hunnit kliva upp)men måste med bussen 14.20. Vi sulle äta på stekhuset kl 16 så vi hann faktiskt gå en sväng och lyssna på standutblack också. Sedan blev det en härlig köttbit med pompa till och fördrink och rödvin och du vet? sedan löste vi in oss och gick till wallmanstältet en stund, sedan Bishop´s, jerry williams,bishop´s och SEDAN Min galna dotter som ringde och sa att hon tänkte hoppa bungy jump! Aldrig sa jag! Tur jag satt med en drink i näven! Men men det vara bara att rusa dit för man måste ju vara med och se också(hugaligen) F-----n vad rädd jag var men inte hon inte näädå!
Det gick ju trots allt bra! Inte en gång till ska du veta Madde!


Min lilla dåre

Sedan blev det ? -ja just det bishop`s igen ( det behövdes tog en tolva beylis(eller hur det nu stavas)
Nu hade vi blivit hungriga igen så det blev en lite pizzavickning och sedan taxikööööööööööööö var hemma vid fyratiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0