Gatufest!


Ja äntligen har jag tid att skriva lite! Tiden går ju så fort! och lite lat är jag ju också!
Onsdagsgatufesten gick ju bara bra. Vi åkte in med några kompisar och så började surret:) Ja det blir ju så när det är tidigt på kvällen och många mammor och pappor är där med sina små, man känner ju några stycken;)
Träffade syrran med sällskap i daltonstältet och lyssnade på rednex.Sedan drog vi på bishop´s eftersom de serverar så dålig öl innanför området!
Flanerade omkring lite och kikade på nanne sedan Bishop`s igen där jag stämt möte med mina kompisar Lollo och Maria. Gud vad kul att träffa er!!!!!
tillbaka igen och så drog rydell och quick  igång!
Nattbuss hem hade turen att vår busschaufför var snäll och skjutsade hem oss i sin privata bil! Och döm om vår förvåning när även våra snälla kompisar stog där och erbjör skjuts de också! Himla gulligt!och sedan säng sköna säng!
125245-45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0