förbannad!!!!!!!!!

Jag tror att man kan bli chef bara för att man inte pallar för nå`t annat jobb! Får säkert många som reagerar nu (särskilt de som är chef)! Att de aldrig kan stå för vad de tycker utan alltid ska hålla med den som sist pratade med dem! Flata mesiga oförstående kappvallar ! Vi i vår familj brukar kalla dem som vänder kappan efter vinden för kappvalle! Fy f-n!
Nu har jag köpt 2liter skitgod glass. 1stor dajmchokladkaka och har hyrt mr beans senaste film. Jag skiter i bantningen!
men ni kan väl ha en trevlig kväll i allafall;)
kram

Kommentarer
Postat av: Badtanten

Fler som har mesig chef. Min är så konflikträdd så man kan bli galen. Behöver vi verkligen nån brukar vi undra?

2007-08-28 @ 20:08:52
URL: http://simhuset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0