konstig dag

Konstig dag det här!
Började dagen med kanongott fika och trevlig matkompis (stefan). Vi satte oss och tittade på en jätterolig film som jag har spelat in.
Sedan stack stefan och anton iväg på bio och jag blev ensam. Och jag fick ingenting gjort och en gräslig huvudvärk gav sig tillkänna. Pratade lite med min relativt nyblivna man en stund och tog en alvedon, och vips började välmåendet komma tillbaka. Fick lust att städa så jag rev ut hela min garderobs innehåll på golvet ocg började sortera! Gud vad kläder! Kastade en hel hög, bra gjort för att vara jag!

Hängde tvätten och la i en ny, sorterade den torra tvätten och bar iväg med den. Dags för middag så jag tinade falukorv och gjorde korvstroganoff och kokade ris och grönsaker.

Fick en plötslig lust att gå ut så jag tog en snabb 20 minuters promenad! Härligt, har fått så bra kondis så jag blir inte andfådd längre fast jag går så fort. Har inte så ont i mina leder nu så det känns så skönt att kunna gå ordentligt!

Hemma lagom till att duka och make och son kom hem strax efter. Nu har vi ätit och tittat till våra små fiskar som lever och frodas.
Aj då en liten tetra låg död på ytan! Tråkigt........
Strök en skjorta och tittade lite på hockeyn men satte mig sedan vi datorn!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0