Mitt 1:a inlägg

Jaaaa....... vi klarade det! Eller vi och vi ......Timrå gjorde det, men det var nervöst, fy 17!
Tänk vad "vi" ska bli bra när ALLA spelare är tillbaka så där efter jul eller nåt.
Ja så är den här veckan också avverkad. Gud vad roligt det är att jobba, det blir många skratt och kramar under en dag!
I dag har jag varit taxichaufför åt alla mina barn :)
Skämt åsido , har varit på stan med  jessica och madelene och  på slutet dök även sonja och johan upp! Åt en kanon god räk och kräftsallad mmmmmmmmmmmm!
Fick sedan ny energi så jag orkade med en liten tur på sjukhuset med lilla mamma! Hon fick nya sköna skor! Det var mycket virr virr idag men hon är bra söt! Vi hann med en fika också!
Nu sitter jag med ett glas vin och försöker lära mig det här?????????????????????????????
Någon bild blir det inte för det blir bara ett rött kryss som inte går att öppna????
Fattar nada!
men men vi får se nästa gång!
Trevlig kväll det ska jag ha i alla fall!
oao jag lyckades!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
024.gif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0